VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

| Chì idee sbagliate a ghjente hà nantu à i concentratori di l'ossigenu in casa?

Cù l'attenzione di e persone à a salute fisica, i concentratori di l'ossigenu in casa sò gradualmente diventati populari.In ogni casu, per via di a mancanza di cunniscenze pertinenti, parechji amichi anu parechji malintesi annantu à u generatore d'ossigenu.Quì sottu sò 5 "malcomprensioni" cumuni nantu à i generatori d'ossigenu, vede quanti avete vintu!

1. Solu i pazienti anu bisognu di un concentratore d'ossigenu

A maiò parte di a ghjente capisce u generatore d'ossigenu principia da a scena di a sala in a serie TV.Pensanu chì solu i pazienti severamente intubati l'utilizanu, è a ghjente normale ùn hà micca bisognu di l'ossigenu.In fatti, sta percepzione ùn hè micca curretta.L'inalazione di l'ossigenu ùn hè micca solu un metudu di trattamentu, ma ancu un modu di preservazione di a salute.

Per i travagliadori mentali, l'inalazione di l'ossigenu pò alleviare in modu efficace i sintomi cum'è vertigini, strettezza di u pettu, è spiriti poveri à u travagliu.U mantenimentu regulare di l'ossigenu pò micca solu allevà u statu sub-salute di u corpu, ma ancu migliurà l'immunità di u corpu è rinfurzà a so propria fitness fisica.

2. L'inhalation d'ossigenu pruduce a dependenza

A cosiddetta "dipendenza" in a medicina si riferisce à a "dipendenza da droghe", vale à dì, a droga interagisce cù u corpu è causanu cambiamenti mentali è fisichi.Per sperimentà l'eccitazione è u cunfortu purtatu da a droga di novu, u paci hà bisognu di piglià periòdica è continuamente.

Ma l'ossigenoterapia è a cura di l'ossigenu ùn anu nunda di fà.Prima di tuttu, l'ossigenu ùn hè micca una droga, ma un fattore necessariu per a sopravvivenza di l'organisimi;in siconda, s'ellu si tratta di terapia di ossigenu o di cura di a salute di l'ossigenu, hè di alleviare i sintomi di l'ipoxia è di scuntrà i bisogni fisiologichi di basa, micca per perseguite qualchì tipu di piacè.Dunque, l'inhalazione di l'ossigenu ùn pruduce micca a dependenza.

3. L'inhalation d'ossigenu pò causà toxicità di l'ossigenu

A toxicità di l'ossigenu si riferisce à l'inalazione di l'ossigenu chì supera una certa pressione è u tempu, risultatu in cambiamenti patologichi in a funzione è a struttura di certi organi cullettivi.L'inalazione prolongata di alta concentrazione di l'ossigenu pò causà toxicità di l'ossigenu.

4. Solu attente à u prezzu quandu cumprà un generatore d'ossigenu

Certi amichi spessu vedenu slogans cum'è "1000 dollari americani caccià a macchina 5L" quandu cumprà un concentratore d'ossigenu.A macchina chjamata 5L significa chì u flussu di l'ossigenu hè 5L per minutu quandu a cuncentrazione di l'ossigenu righjunghji più di 90%.A cuncintrazione di l'ossigenu chjamatu di più di 90% da alcuni cummircianti senza scrupulu hè quandu u flussu di flussu hè aghjustatu à 1L;cum'è u flussu aumenta, a cuncintrazione di l'ossigenu diminuirà gradualmente.Per i malati cù ipoxia, una tale macchina ùn pò solu risolve u prublema.

Per d 'altra banda, ùn ci hè micca bisognu di perseguite ciechi machini di marca di prezzu altu.Ci sò parechji picculi marche di generatori d'ossigenu fatti in Cina chì sò di bona qualità è costuali.

5. U più altu u flussu di l'ossigenu, u megliu l'effettu

S'ellu hè a terapia d'ossigenu, serà megliu di sceglie un generatore d'ossigenu cù una macchina 5L o un flussu d'ossigenu più altu.Pigliendu i malati COPD cum'è un esempiu, questi pazienti piglianu l'ossigenu per più di 15 ore à ghjornu, è a macchina 3L ùn pò micca risponde à i bisogni di l'ossigenoterapia à longu andà di i pazienti COPD per tantu tempu.

S'ellu hè a cura di salute di l'ossigenu, hè generalmente abbastanza per sceglie una macchina sottu 5L.Inhaling l'ossigenu per 20-30 minuti prima di andà in lettu ogni ghjornu pò esaltà a fatigue di u ghjornu è migliurà a qualità di u sonnu.


Tempu di post: 05-05-2023