VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

Tecnica.spartera |Chì sò e funzioni è l'usi di i smart watches?Quale hè megliu?

Comparatu cù l'orologi tradiziunali, u più grande vantaghju di l'orologi intelligenti hè chì ponu furnisce diverse funzioni intelligenti.U rolu di smart watches ùn hè micca solu per fighjà u tempu, ma ancu per spinghje i missaghji, registrà sporti, rilevazione di salute è altri scopi.

1. Sicondu i diversi gruppi applicabili, i smart watches ponu esse divisi in trè categurie: smart watches adulti, chì anu a più larga copertura di funzione;L'orologi intelligenti per i zitelli prestanu più attenzione à e funzioni GPS, voce o video;L'orologio intelligente di l'anziani si concentra più nantu à a funzione di rilevazione di a salute.

2. In più, si pò esse suddivisu in parechji stili sicondu parechji aspetti, cum'è aspettu, taglia, sistemu, cupertura funzione, etc si pò esse sceltu secondu à bisogni usu persunale.Suggerimenti specifichi sò i seguenti:

Sceglite un quadru quadratu o tondo secondu e vostre preferenze;

Sicondu u grossu di u polsu, sceglite diverse dimensioni di dial (per u quadrante tondo, i picciotti ricumandenu 46 mm, e ragazze suggerenu 42 mm o 40 mm o più);

Se ci hè una dumanda cummerciale, pudete cunsiderà smart watches cù stile di cummerciale;

Se prestate più attenzione à e funzioni di salute è di eserciziu, pudete fucalizza nantu à s'ellu ci sò funzioni di surviglianza di a salute, cum'è a freccia di u core, l'ossigenu di sangue, a pressione di sangue, etc., se ci hè bisognu di monitoraghju ECG, hè cunsigliatu per aghjunghje l'opzioni ECG. .

Cù u sviluppu di smart watches, più è più funzioni ponu esse realizate, cumprese:

Funzione di u mutore.A rilevazione di basa di dati di muvimentu, a rilevazione automatica di una varietà di modi di muvimentu, cumprese corsa, natazione, ciclismo, yoga, furmazione di forza, etc., supportanu trè o ancu quattru tipi di sistemi di posizionamentu satellitare per furnisce traiettorie di muvimentu più precise, furnisce una valutazione di l'effettu di u muvimentu. , introduzione à i corsi avanzati in corsa, valutazione prufessiunale di a postura di corsa, etc.

Surviglianza fisiologica.A rilevazione di freccia cardiaca cumuni, a rilevazione di u sonnu, a rilevazione di pressione è a rilevazione di l'ossigenu di sangue furnisce una furmazione di respirazione, è integra una varietà di parametri per migliurà un indice di salute è evaluà megliu a cundizione fisica;

Intrattenimentu di a vita di ogni ghjornu.NFC cumuni, pagamentu, ricordi di messagiu, sveglia, è qualchì sustegnu assistente vocale AI, cum'è u cumpagnu di classe Xiaoai integratu di Xiaomi;Allora sustene ancu e chjama Bluetooth, e chjama indipendenti ESIM, a riproduzione di musica, è quelli chì ponu installà l'applicazioni ponu ancu mandà wechat, chat QQ, vede e mappe Baidu, è aduprà app cum'è mantene.Hà funzioni più ricche, chì hè equivalente à una versione più chjuca di i telefunini mobili, è pò esse solu rimpiazzatu pocu.

1


Tempu di post: 20-oct-2022