VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

| Chì sò i vantaghji è i svantaghji di i generatori d'ossigenu in casa?

Oghje, l'ossigenoterapia hè assai populari, è i generatori di l'ossigenu di a casa sò più è più familiari per tutti.Ma assai persone l'utilizanu cecu.Sò solu cunniscenu i vantaghji di u generatore d'ossigenu di a casa, è ùn hè micca cumpletu, ma ùn sanu micca chì hà ancu disadvantages.

Vantaggi di i concentratori d'ossigenu domesticu:

1. Pò fà a ghjente energica.U funziunamentu di u cervellu hè strettamente ligatu à l'ossigenu.Parechji travagliadori di collari bianchi sò travagliadori d'altu cervellu, cusì spessu anu parechji sintomi di l'ipoxia, cum'è l'insomnia è l'oubli, è a terapia di l'ossigenu pò migliurà efficacemente questi sintomi.

2. Impedisce l'occurrence di malatie.Oghje, e malatie croniche di a Cina sò in un statu di scoppiu, allora perchè succede questu?Hè principalmente dovutu à l'impattu di l'ambiente di vita è di l'abitudini di a vita di ogni ghjornu.L'ipoxia hè a "fonte di tutte e malatie".L'ossigenu pò esse dichjaratu chì hè u fundamentu di u corpu umanu.I trè malatie respiratorii elevati di l'anziani sò largamente causati da u prublema di l'ipoxia in u corpu, è l'usu di a terapia di l'ossigenu generatore d'ossigenu domesticu pò prevene e malatie croniche causate da l'ipoxia.

3. Fate a ghjente più bella.Alcune donne anu una pelle opaca, incolore è lucida.Questu hè chì e cellule di u corpu sò in un statu d'ipoxia, è sò affollati, cum'è i palloni non inflati.A terapia di mantenimentu di l'ossigenu pò migliurà efficacemente l'opacità è i punti di a pelle.

Svantaghji di u generatore d'ossigenu domesticu:

1. Esaggerate l'effettu.Avà, in quantu à l'efficacità di i generatori di l'ossigenu di a casa, certi imprese dicenu chì hè sopravvive.Ottene trè alti, curà cù generatori d'ossigenu, è curà u cancer cù generatori d'ossigenu?Questu ùn hè micca una merda.I generatori di l'ossigenu domesticu anu un effettu terapeuticu adjuvantu significativu nantu à queste malatie.Tuttavia, u generatore di l'ossigenu di a casa pò esse usatu solu cum'è una terapia d'ossigenu di ogni ghjornu, è hà solu un effettu terapeuticu ausiliariu in certe malatie causate da l'ipoxia.

2. Avvelenamentu di l'ossigenu.Avete mai intesu parlà di avvelenamentu di l'ossigenu?Qualchidunu sanu solu chì più ossigenu pigliate, u megliu.Ma se pigliate più ossigenu, ùn pudete micca andà direttamente à l'uspidale.

In generale, l'ipoxia hè a causa principale di l'anziane umanu, è hè ancu a causa principale di e malatie più calde oghje.L'effettu di a terapia di l'ossigenu di ogni ghjornu cù u generatore d'ossigenu domesticu hè sempre bonu, ma deve esse apprupriatu.


Tempu di post: 05-05-2023