VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

Tecnica.spartera |A diffarenza trà un sterilizzatore d'aria è un purificatore d'aria

1. Chì ghjè un purificatore d'aria ?Cos'è un sterilizzatore d'aria?
I purificatori d'aria si riferiscenu à i prudutti chì ponu assorbe, decompone o cunvertisce diversi contaminanti di l'aria per migliurà efficacemente a pulizia di l'aria.
U sterilizzatore d'aria hè una macchina chì sterilizza è disinfetta l'aria.Puderà filtrà è disinfettà e sustanzi dannusu in l'aria, limità a ripruduzzione è a diffusione di i germi, è avè un bon effettu di cuntrollu di e malatie infizziose è a diffusione di i germi.
2. Chì sò l'usi di i purificatori d'aria è i sterilizatori d'aria ?
I purificatori di l'aria sò usati per migliurà a contaminazione di l'aria interna è sò generalmente usati per a purificazione di l'aria in casa;mentre chì i sterilizzatori d'aria sò l'equipaggiu medicale di qualità medica chì sò spessu usati in ospedali per evità infizzioni inutili è malatie causate da batteri è virus.
3. U sterilizzatore d'aria pò esse usatu solu in l'uspitali?
Cume più è più persone prestanu attenzione à a qualità di l'aria di l'ambiente di casa, i sterilizzatori d'aria integranu in generale a funzione di purificatori d'aria: mettendu elementi di filtru multi-materiale è cunfigurà macchine di grande volume d'aria per prumove a circulazione d'aria, pò ancu filtrà efficacemente. è purifica l'Aria, chì furnisce una doppia prutezzione di purificazione è disinfezione: l'aria di i batteri interni hè aspirata in l'equipaggiu di disinfezione dotatu di plasma, ultraviolet, ozone, ioni negativi è filtri, dopu a disinfezione, sterilizazione, purificazione, adsorbimentu, rimozione di polvera, è poi uscita. Fora di a macchina, custituisce un sistema di circulazione pulita per l'aria interna.U sterilizzatore d'aria ùn pò micca solu esse applicatu à l'uspitali, ma pò ancu esse usatu per a disinfezione di l'impresa, a disinfezione di a scola è a migliione di l'ambiente di l'aria in casa per a prutezzione di sterilizazione.

1


Tempu di post: Jul-12-2022