VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

Notizie Industria |Seha guida i sforzi di l'industria sanitaria per pruvà 335,000 persone in Musaffah

HGFD
A Abu Dhabi Health Services Company (SEHA), a più grande rete di assistenza sanitaria di l'Emirati Arabi Uniti, hà introduttu una nova facilità di screening in Musaffah per sustene ancu u Prughjettu Naziunale di Screening, chì hè pensatu per facilità a prova COVID-19 diffusa.
U novu prugramma hè statu stabilitu in cullaburazione cù u Dipartimentu di Salute - Abu Dhabi, Abu Dhabi Public Health Center, Abu Dhabi Police, Abu Dhabi Department of Economic Development, Dipartimentu di Municipalità è Trasporti, è l'Autorità Federale per l'Identità è a Cittadinanza.

U Prughjettu Naziunale di Screening hè una iniziativa lanciata per pruvà 335,000 residenti è impiegati in l'area di Musaffah durante e prossime duie settimane è aumentà a so cuscenza di e misure preventive necessarie per minimizzà u risicu di cuntrazione di u virus, è ancu di ciò chì deve fà se cumincianu. sperendu sintomi.
L'UAE hà finitu più di un milione di teste da quandu hà registratu u so primu casu à a fini di ghjennaghju, pusendu a nazione sesta in u mondu in termini di teste amministrate per paese.

Questa iniziativa face parte di a missione di u guvernu di l'UAE per pruvà quante più persone pussibule è furnisce l'assistenza medica necessaria per quelli chì ne necessitanu.U lanciamentu di u Prughjettu Naziunale di Screening ghjoca un rolu criticu in furnisce facilità di teste facili è convenienti à i residenti di Mussafah.
Inoltre, l'iniziativa assicura ancu chì e persone anu accessu à squadre medichi furmati è vuluntarii chì parlanu a so lingua.U Dipartimentu di u Sviluppu Ecunomicu hà incuraghjitu u settore privatu à assicurà chì tutti l'impiegati sò testati è ci hè una cuscenza adatta nantu à COVID-19.U Dipartimentu di i Municipi è i Trasporti furnisce u trasportu publicu gratuitu da è da e strutture.

Cum'è parte di u Prughjettu Naziunale di Screening, SEHA hà custruitu è ​​​​operarà un novu centru di screening, chì si sparghje nantu à 3,500 sqm è aumenterà a capacità di screening di Abu Dhabi ogni ghjornu di 80 per centu.U centru di novu custruitu hè statu cuncepitu per assicurà u cunfortu è a sicurità di i visitatori è di i prufessiunali di a salute.Completamente climatizatu per furnisce u massimu cunfortu cum'è l'aumentu di a temperatura, u centru hà da esse registratu senza cuntattu, triaging è swabbing.L'infermieri SEHA raccoglieranu tamponi da cabine cumplettamente sigillate per riduce a trasmissione di l'infezione.
U novu centru cumplementarià l'infrastruttura sanitaria esistente dispunibule in Musaffah, cumpresu u Centru Naziunale di Screening in M42 (vicinu à a tenda di bazar) è u Centru Naziunale di Screening in M1 (Clinica Vecchia Mussafah), chì sò stati rinnuvati da SEHA per stu prughjettu è ponu riceve 7.500 visitatori cullettivamente per ghjornu.

U Prughjettu Naziunale di Screening serà ancu sustinutu da duie strutture supplementari gestite da Burjeel Hospital in M12 (accantu à Al Masood) è Capital Health Screening Center in M12 (in l'edificiu Al Mazrouei) cù una capacità di 3,500 visitatori ogni ghjornu.
Tutte e strutture di screening in l'area di Musaffah travaglianu inseme per assicurà chì tutti quelli chì presentanu sintomi, anu assuciatu fatturi di risichi cum'è età o malatie croniche, o sò entrati in cuntattu cù un casu cunfirmatu, anu accessu rapidu è faciule à strutture di prova sicure. è una cura di qualità mundiale.
Sheikh Abdullah bin Mohammed Al Hamed, Presidente di u Dipartimentu di Salute - Abu Dhabi, hà dettu: "In linea cù a direzzione di a dirigenza di l'UAE per prutege a nostra cumunità, u Guvernu di Abu Dhabi si riunisce per sustene u settore di a salute è assicurassi. chì ogni residente di l'UAE hà accessu faciule à una facilità di screening sicura.Questu aiuterà rapidamente à identificà i casi cunfirmati chì hè criticu per riduce a trasmissione di COVID-19.Amplià e teste è assicurendu chì i servizii di assistenza sanitaria sò facilmente dispunibili hè una parte chjave di a nostra strategia per cumbatte l'attuale sfida di salute publica ".
A creazione di e novi strutture di teste hè l'ultima di una serie di iniziative strategiche introdutte da SEHA cum'è parte di u rolu pivotale continuu di a rete di assistenza sanitaria in a risposta di a nazione à COVID-19.I centri di screening seranu gestiti da i prufessiunali sanitari di tutta a reta SEHA.

Per assicurà a sicurità di i visitatori è eseguisce un prucessu efficiente, SEHA hà ancu assuciatu cù Volunteers.ae per purtà vuluntarii furmati à bordu per u sustegnu logisticu in terra è durante u Naziunale Mohammed Hawas Al Sadid, CEO, Ambulatory Healthcare Services, hà dettu: "U virus COVID-19 presenta un altu risicu di trasmissione rapida è hè essenziale chì schermu quante persone pussibule per identificà quelli chì puderanu avè cuntrattu u virus, in particulare quelli chì ponu esse asintomatici.I novi impianti di screening rinfurzà l'infrastruttura sanitaria esistente in Abu Dhabi mentre tutti travagliemu versu una missione cumuna;mantene a nostra ghjente sicura è piantà a diffusione di COVID-19 ".
Per schermu in modu efficiente quant'è più residenti pussibule, tutti i visitatori di e novi strutture di screening seranu triagendu per determinà a so categuria di risicu è identificà i casi prioritari per a prova di rapidità.

U duttore Noura Al Ghaithi, Chief Operations Officer, Ambulatory Healthcare Services, hà dettu: "Travagliemu strettamente cù altre strutture di teste in Abu Dhabi, è ancu cù i patroni è l'alloghji di l'imprenditori per sensibilizà è incuragisce quelli chì residenu è travaglianu in l'area di Musaffah à visità i centri di screening.Mantene tutte e zone di a cumunità sicure è identificà rapidamente i casi pusitivi hè una priorità naziunale, è simu onorati di ghjucà a nostra parte per guidà questu avanti ".
U Prughjettu Naziunale di Screening lanciarà u ghjovi 30 d'aprile cù u scopu di screening 335,000 persone in e prossime duie settimane.I cinque impianti di screening seranu operativi da 9:00 am à 3:00 pm durante stu tempu, ancu durante i fine settimana.In più di u Prughjettu Naziunale di Screening, SEHA lancia novi strutture di screening in a Regione Al Dhafra è Al Ain per pruvà i residenti in queste zone.

Altre iniziative introdutte da SEHA in a risposta à u focu di COVID-19 includenu a creazione di trè ospedali di campu in preparazione per un potenziale afflussu di casi cunfirmati, a preparazione di l'Hospital Al Rahba è l'Hospital Al Ain cum'è strutture per trattà esclusivamente i pazienti coronavirus è quarantena. , è u sviluppu di un bot WhatsApp dedicatu per risponde immediatamente à e preoccupazioni o dumande di a cumunità in relazione à coronavirus.


Tempu di post: May-04-2020