VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

Notizie Industria |Seha lancia Covid-19 Drive attraversu Centri Naziunali di Screening

HGHJGJHGF
Quattru centri seranu stallati in Abu Dhabi, dui in Dubai, unu in Sharjah, Ajman, Umm Al Quwain, Ras Al Khaimah è Fujairah.
A prova aumentata accelerà i sforzi di SEHA per frenà a diffusione di COVID-19 in l'Emirati Arabi Uniti
A Abu Dhabi Health Services Company (SEHA), a più grande rete di assistenza sanitaria di l'Emirati Arabi Uniti, si prepara à lancià centri di screening COVID-19 in tuttu u paese, sottu a direzzione di Sua Altezza Sheikh Mohammed bin Zayed Al Nahyan, Prince Crown of the Emirate of Abu Dhabi. è Vice Cumandante Supremu di e Forze Armate di l'Emirati Arabi Uniti.Questu vene quandu Abu Dhabi si basa nantu à i so sforzi iniziali per assicurà a sicurità di a cumunità è limità a diffusione di u virus.
Cummentendu à l'espansione di i centri di screening di SEHA in l'Emirati Arabi Uniti, Rashed Al Qubaisi, Vice CEO di u Gruppu, SEHA, hà dettu: "Sua Altezza Sheikh Mohammed bin Zayed Al Nahyan è a dirigenza di l'UAE anu evidenziatu chì a sicurità di i citadini è di i residenti di a nazione resta u priurità numeru unu.SEHA hà un enfasi incessante à furnisce a visione di a dirigenza è assicurerà chì simu capaci di furnisce una cura di classe mundiale attraversu centri di screening di punta è caregivers furmati, pronti à serve a cumunità è à fà e teste necessarie in pochi minuti. ."
In tutta sta settimana, quattru strutture di screening drive-through supplementari apriranu in tutta Abu Dhabi - una in Al Wathba, una in Al Bahia è duie in Al Ain.E nuvelle facilità seranu operative da 8:00 am à 8:00 pm dumenica à ghjovi, cù capacità per compie circa 600 teste à ghjornu.
U paese hà da vede ancu u lanciamentu di dui centri di screening naziunali in Dubai - unu in Mina Rashid è l'altru in Al Khawaneej, cù centri supplementari aperti in Sharjah, Ajman, Umm Al Quwain, Ras Al Khaimah è Fujairah.Quessi seranu operativi da 10: 00 am à 6: 00 pm dumenica à ghjovi, cù a capacità di compie 500 teste à ghjornu.
Mohammed Hawas Al Sadid, CEO di Ambulatory Health Services - SEHA, hà dettu: "Dopu à u successu di u primu stabilimentu drive-through chì hè stata lanciata in Abu Dhabi in marzu, aspettemu di lancià stu serviziu in altre locu, assicurendu chì i membri di a cumunità anu una facilità sicura è affidabile per avvicinà à COVID. -19 teste.

Quelli chì vulianu visità i centri di screening di SEHA devenu prima riservà un appuntamentu per una cunsultazione preliminare chjamendu 800 1717 o via l'app SEHA, chì include risponde à e dumande scelte nantu à a cundizione è i sintomi di l'individuu.Se necessariu, un appuntamentu serà riservatu per visità u centru di sondaghju naziunale è sottumette a prova COVID-19.
Quelli chì mostranu sintomi, anziani, incinte, persone di determinazione o chì anu malatie croniche seranu priorità.Quelli chì volenu passà a prova COVID-19 per rassicurazione senza sintomi evidenti sò tenuti à pagà AED 370 via l'app SEHA.I soldi ùn saranu micca accettati in e strutture di screening per limità u cuntattu.
SEHA hè stata in prima linea di i sforzi di l'UAE per contru à COVID-19, dopu avè lanciatu una serie di iniziative per facilità l'accessu à a cura è u trattamentu per i pazienti in l'UAE.In u passatu recente, SEHA hà lanciatu a consegna di medicazione in casa, a prima guida di l'UAE à traversu una facilità di prova, dedicatu ospedali esistenti per i pazienti COVID-19, è hà lanciatu servizii di telemedicina per assicurà un accessu più veloce per l'ingaghjamentu di i pazienti è i medichi.


Tempu di Postu: Apr-06-2020