VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

Tecnica.spartera |Classificazione di lenti intraoculari

1. Sicondu a pusizione fissa di lenti intraoculari in l'ochju, pò esse divisu in lenti intraoculari di a camera anteriore è lenti intraoculari di a camera posteriore.A lente intraoculare di a camera anteriore (IOL) hè spessu implantata in a camera posteriore per via di parechje complicazioni postoperatorie.

2.Classificazione secondu u materiale di lenti intraoculari
A. Polymethylmethacrylate (PMMA): polymethylmethacrylate hè u primu materiale utilizatu per a fabricazione di lenti intraoculari.Hè u materiale preferitu per a lente intraocular dura.Havi un rendiment stabile, pesu ligeru, bona trasparenza, è ùn serà micca degradatu da a reazione d'ossidazione biologica di u corpu.L'indice di rifrazione hè 1,49.U svantaghju hè chì ùn hè micca resistente à alta temperatura è disinfezione à alta pressione.Attualmente, u gasu di l'ossidu di etilene hè soprattuttu utilizatu per a disinfezione, è a so flessibilità hè povera.Ci hè dui tipi di usu clinicu: unu hè a lenti intraoculari cast è pressatu cù materiale PMMA à un tempu, chì hè chjamatu un pezzu;Siconda, a parti otticu di lenti hè fatta di PMMA, è u ciclu di supportu hè fattu di polipropilene, chì hè chjamatu trè pezzi.
B. Gel di silicone: hè u materiale principale di lenti intraoculari morbidi, cù una bona stabilità termale, disinfettazione di ebollizione à alta pressione, struttura moleculare stabile, bona resistenza à l'invecchiamento, bona biocompatibilità, dolcezza è elasticità.Pò esse implantatu per una piccula incisione.L'indice di rifrazione variava da 1,41 a 1,46.I svantaghji sò a durazza povira, a variabilità sottu a forza meccanica, faciule da pruduce l'effettu elettrostaticu è faciule d'assorbire materie straniere.
C. Hydrogel: poly (hydroxyethyl metacrilate) hè un materiale hydrophilic, cun cuntenutu acqua di 38% - 55%, finu à 60%, bona stabilità, bona biocompatibility, resistenza à alta temperatura è grande tenacità.A lente intraoculare pò esse desidratata è implantata.Dopu a reidratazione, a so dulcezza hè restituita è a so lunghezza lineale hè aumentata da 15%.Perchè hè riccu in permeabilità di l'acqua, i metaboliti intraoculari ponu entre in l'internu è aderiscenu à a contaminazione, affettendu a trasparenza.
D. Acrylate: hè un copolimeru cumpostu di phenylethyl acrylate è phenylethyl metacrilic acid.Hà e stesse caratteristiche ottiche è biologiche cum'è PMMA, ma hà ancu dolcezza.L'indice di rifrazione hè 1,51, a lente intraoculare hè magre, è a lente intraoculare plegata pò espansione dolce è lentamente.


Tempu di Postu: Aug-26-2022