VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

| Quandu cumprate un concentratore di l'ossigenu in casa, truverete chì site in u tronu.Avete da esse attentu à questi prublemi!

Cù a migliione cuntinua di a cuscenza di a salute di e persone, i generatori d'ossigenu in casa sò sempre più favuriti da e persone chì utilizanu l'ossigenu in l'assistenza sanitaria, l'assistenza sanitaria è cusì.In ogni casu, assai persone anu compru un concentratore d'ossigenu, ma truvaru diversi prublemi in u prucessu di usu.Fighjemu à quali prublemi deve esse attentu à l'acquistu di un concentratore d'ossigenu?

Certi pirsuni cumprà a casa è trovanu chì l'effettu di l'ossigenoterapia ùn hè micca abbastanza.Hè perchè u generatore d'ossigenu hè adattatu per diversi gruppi di persone secondu a dimensione di u flussu d'ossigenu.Ci sò dui scopi principali: assistenza medica è trattamentu medico.I concentratori di l'ossigenu medicale devenu esse certificatu da a registrazione di i dispositi medichi cinesi, è a cuncentrazione di l'ossigenu pò ghjunghje à 93±3% è scuntrà l'equivalente 3L/min.Puderà aiutà in u trattamentu di e malatie croniche cum'è cardiovascular è cerebrovascular, coronary heart disease, chronic obstructive pulmonary disease, pneumoconiosis, è asma.

Per e persone chì anu bisognu di terapia di l'ossigenu per un bellu pezzu, u generatore generale di l'ossigenu hè voluminoso, è hè solu adattatu per l'usu di casa dopu à cumprà.Hè difficiuli di purtalla per attività outdoor cum'è viaghji d'affari è turismu.Dunque, sè vo vulete esce è inhale l'ossigenu liberamente, duvete sceglie un concentratore d'ossigenu portable.

Certi generatori d'ossigenu sò inflexibili in u funziunamentu è anu funzioni in daretu.Avà ci sò novi generatori d'ossigenu intelligenti standard nantu à u mercatu, chì sò faciuli à uperà è anu ricurdati di difetti, chì sò più convenienti per l'anziani per aduprà.

Dunque, avemu da fà un bonu travagliu di strategia prima di cumprà un concentratore d'ossigenu in casa, è sceglite u pruduttu più adattatu secondu i nostri bisogni.Inoltre, i seguenti prublemi anu da esse attenti à quandu si usa un concentratore d'ossigenu in a vita di ogni ghjornu.

1. Prima di utilizà u concentratore di l'ossigenu, duvete leghje l'urdinamentu cù cura.

2. U generatore d'ossigenu deve esse piazzatu bè, altrimenti aumenterà u rumore di u funziunamentu di u generatore d'ossigenu.

3. Ricurdatevi di taglià u fornitu di energia quandu pulite u generatore d'ossigenu o rimpiazzà l'assicuranza.

4. Quandu u generatore d'ossigenu hè travagliatu, pruvate à mette in una pusizioni pulita interna.

5. Evite fiammi aperti quandu cù u generatore d'ossigenu per evitari u focu.


Tempu di Post: 15-May-2023