VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

Tecnica.spartera |Chì tipi di sterilizzatori d'aria ci sò?Cumu deve sceglie ?

Attualmente, ci sò parechji tippi di macchine d'ozone di scaricamentu d'alta tensione, raghji ultraviolet, fotocatalizzatori è plasma chì sò più cumuni in u mercatu, ma tutti anu i so vantaghji è disadvantages.
1. L'ozone pò cumplettà l'ossidazione in pocu tempu, è l'effettu di sterilizazione è disinfezione hè assai bonu, ma l'ozone hà un odore pungente, chì hè dannusu à u sistema respiratorju umanu è u sistema nervu.L'adsorzione eccessiva pruvucarà enfisema o ancu a morte.A coesistenza, a volatilizazione di l'odore lenta, almenu 30 minuti dopu à l'arrestu, inconveniente per l'usu, bassa sicurezza è forte corrosività, l'usu à longu andà hè prubabile di causà corrosione à l'equipaggiu metallicu interni.
2. I raghji ultraviolet d'onda corta ponu distrughje a struttura molekulari di DNA o RNA in e cellule microbiche per ottene l'effettu di sterilizazione è disinfezione.U più vicinu à l'ughjettu chì hè sterilizatu, più è più veloce i batteri sò uccisi.U sterilizatore UV pò irradiate è sterilizà a stanza à grande scala senza nimu.Hè necessariu di rimpiazzà a lampada regularmente.I raggi ultravioletti forti brusgianu a pelle è dannu seriamente a retina.Tuttavia, certi pruduttori anu apposta sterilizatori UV chì ponu realizà a coesistenza di l'omu è di e macchine.Per esempiu, u sterilizzatore di l'aria UV di u gruppu Vinnie Vincent Medical hà qualchi disinni speciali patentati.Quandu a macchina travaglia, u persunale pò esse in situ.
3. Macchina di disinfezione di l'aria Photocatalyst, cunnisciuta ancu com'è disinfettazione di plasma ligera: utilizendu materiali nano-fotocatalizzatori (principalmente diossidu di titaniu), in coordinazione cù a radiazione ultravioletta, per generà ioni negativi d'ossigenu è radicali idrossilici per a purificazione di l'aria è a disinfezione.Dopu chì u materiale di photocatalyst hè utilizatu per un periudu di tempu, l'efficienza di purificazione serà ridutta assai per via di a copertura di polvera è altre ragioni.
4. U sterilizzatore di l'aria di plasma usa un campu elettrostaticu d'alta tensione per ionizà e molécule d'ossigenu in ioni d'ossigenu pusitivu è negativu cù carichi pusitivi è negativi.L'ioni di l'ossigenu pusitivu anu un altu effettu di ripartizione di l'energia cinetica è ponu rompe i legami chimichi di a struttura moleculare microbica, cusì Per ottene u scopu di sterilizazione, disinfezione è descomposizione di gasi dannosi.L'ioni negativi di l'ossigenu ponu adsorbe particelle di fuliggine è di polvera caricati elettrostaticamente in l'aria, causendu a sedimentazione per ottene u scopu di a rimozione di polvera.Ioni negativi di l'ossigenu sò di grande benefiziu per a salute umana.Puderanu migliurà a funzione pulmonale, migliurà a funzione miocardia, migliurà u sonnu, prumove u metabolismu è rinfurzà a resistenza à e malatie.Per esempiu: u sterilizzatore di l'aria di plasma di Vinnie Vincent Medical Group hà una rata di uccisione di germe di più di 99,99%, è hà una capacità di uccisione più forte.

1


Tempu di post: Jul-14-2022