VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

Tecnica.spartera |Chì età hè u polveru liofilizatu adattatu per e persone

Credu chì parechje persone anu intesu parlà di u polveru liofilatu, è ancu certi persone anu cuminciatu à aduprà.Chì età hè u polveru liofilizatu adattatu per e persone?
U polveru liofilizatu hè adattatu per una larga gamma di età, da 20 à 50 anni, o ancu più vechji.U polu liofilizatu pò riparà e cellule danate, prumove a divisione cellulare è a differenziazione, è migliurà diversi prublemi di a pelle.Per i diversi prublemi di a pelle è e caratteristiche di a pelle di diversi gruppi di età, duvemu ancu sceglie un polveru liofilatu cù una efficacità diversa.

E donne di 20 anni ponu aduprà u polveru liofilatu, chì pò ritardà l'anzianu è mantene a pelle.E donne in questu gruppu d'età ponu ancu affruntà u prublema di l'anti acne.U polu liofilizatu pò migliurà a capacità antiinflamatoria è antibacteriale di a pelle è hà un certu effettu nantu à l'anti acne.

E donne di 30 anni ponu aduprà per migliurà u gradu di idratazione di a so pelle, è ponu ovviamente fade e piccole linee fine dopu l'usu.

A pelle di una donna di 40 anni diventerà sciolta, i pori diventeranu grossi, è qualchì linea fine o ancu macula apparisceranu nantu à a faccia.U polveru liofilatu pò prumove a differenziazione di fibroblasti è a produzzione di matrice.A fermezza di a pelle hè ancu migliorata significativamente.

L'usu di polvere liofilizzata da e donne di 50 anni pò migliurà u metabolismu di a pelle è l'effettu antioxidante, ritardà significativamente l'anziane, impediscenu l'apparizione di macchie di età, migliurà l'elasticità di a pelle è rende a pelle piena di vitalità.

Tipi di pelle adattati per a polvera liofilizzata: 1. Pelle rugosa 2. Trauma di a pelle, acne, acne 3. Rilassamentu è rughe evidenti 4. Pelle scura è opaca 5. Radiazione di computer, radiazione ultravioletta 6. Diminuzione di l'elasticità di a pelle è invechjamentu 7. Allergicu pelle 8.Dopu à photon-rejuvenation
1


Tempu di Postu: Nov-29-2022