VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

Notizie Industria |L'onorevoli Ministru di a Salute assiste à a Reunione di i Ministri di Salute G20.

JGHFJ

1. Brunei Darussalam cum'è u presidente di l'ASEAN questu annu hè statu invitatu à a Reunione di i Ministri di Salute G20.U Ministru di a Salute, l'Onorevoli Dato Seri Setia Dr. Haji Mohammad Isham bin Haji Jaafar hà fattu dui discorsi d'intervenzione durante a riunione chì hè stata tenuta in formatu hibridu, fisicu è virtuale, basatu in Roma, Italia, u luni 5 settembre 2021 è marti, 6 settembre 2021. A riunione di i Ministri di a Salute di u G20 hà participatu i ministri di a salute è i rapprisentanti di i membri di u G20 (nazione 19 è l'Unione Europea), nazioni invitate, ONG è Organizzazioni Non-Profit.
2. In u so discorsu d'intervenzione in a so capacità di presidente di l'ASEAN, l'Onorevoli Ministru di a Salute hà evidenziatu i sfidi di a salute, in particulare nantu à e malatie non transmissibles, chì a salute mentale ferma cum'è una parte di e priorità di salute di l'ASEAN in l'Agenda di Sviluppu di Salute Post 2015 ASEAN. .
3. L'Onorevoli Ministru di a Salute hà dettu chì, cum'è parte di i risultati di Brunei Darussalam in l'ASEAN per prumove a cooperazione regiunale in a salute mentale, Brunei Darussalam hà prupostu l'approvazione di dui documenti, à dì (i) ASEAN Plus Three Leaders' Statement on Cooperation on Mental Health. Frà l'adulescenti è i zitelli;è (ii) Dichjarazione di i Dirigenti di u Summit di l'Asia Orientale nantu à a Salute Mentale.
4. L'Onorevoli Ministru di a Salute hà continuatu à dichjarà chì, di fronte à a crisa COVID-19 chì hà affettatu u nostru prugressu per ghjunghje à i scopi di salute è di salute, hè vitale chì identificemu i lacune di risorse, riesaminà è riallinea naziunale è internaziunale. azzione in modu chì pudemu accelerà l'implementazione di i piani d'azzione, strategie è prugrammi di travagliu.In seguitu, insiste nantu à l'aspettu criticu di seguità u prugressu di l'implementazione di a Copertura Universale di Salute (UHC) è di i sforzi di risposta è di ricuperazione COVID-19.
5. L'onorevoli Ministru di a Salute hà dichjaratu ancu chì Brunei Darussalam in u nostru impegnu à accelerà u prugressu nantu à l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile (SDGs) in relazione à a salute per ghjunghje l'UHC è affruntà a salute mentale, sustene u Documentu di Posizioni nantu à a "Recuperazione sana è sustenibile" .Brunei Darussalam hà da cuntinuà à cullaburà cù i corpi internaziunali è altri paesi per un supportu più impattu è ottene risultati di salute per tutti.
6. Durante u discorsu d'intervenzione di l'Onorevoli Ministru di Salute u 6 di settembre 2021, hà dichjaratu chì i Stati membri di l'ASEAN si sò riuniti per risponde in modu cullettivu à a crisa COVID-19.Diverse azioni in i corpi settoriali sò state implementate per risponde à a pandemia.Cuntinuò à spiegà chì in u settore di a salute, i sforzi cuntinui sò stati implementati versu a creazione di u Centru ASEAN per l'Emergenze di Salute Pública è e Malattie Emergente, u Sviluppu di e Procedure Operative Standard ASEAN per l'Emergenze di Salute Pública, i rapporti regulari nantu à a Valutazione di Rischi per a Divulgazione Internaziunale. di COVID-19 in a Regione ASEAN è Scambi nantu à a preparazione è a risposta di u laboratoriu.
7. L'Onorevoli Ministru di Salute hà dichjaratu chì una risposta cullettiva di l'ASEAN attraversu e diverse tappe di ricuperazione cum'è parte di l'approcciu One Health hè cullaburatu, chì si cuncentra in i settori chjave è i segmenti di a società chì sò più affettati da a pandemia.Hà dichjaratu chì Brunei Darussalam hè impegnatu à travaglià inseme per implementà l'approcciu One Health à tutti i livelli.
8. L'Honorable Ministru di a Salute hà dettu chì u Brunei Darussalam urgeu à a cumunità glubale per intensificà i sforzi per custruisce a resilienza rinfurzendu a cullaburazione in i settori chì travaglianu inseme cù l'urganisazioni internaziunali cum'è a Tripartita (FAO/OIE/OMS) è l'UNEP.Brunei Darussalam accoglie ancu i scopi in u documentu "Call to Action on Building One Health Resilience", chì indirizza l'impurtanza di l'impegnu versu a migliurà a ricerca, a spartera di dati è infurmazioni.L'onorevoli Ministru di a Salute spiega in più durante sta pandemia, hè impurtante di sviluppà è mantene e capacità richieste da i Regolamenti Internaziunali di Salute per a preparazione, a risposta è a gestione di i risichi per a salute publica.
9.I Ministri di a Salute di u G20 anu appruvatu a "Dichjarazione di i Ministri di a Salute di u G20", chì accunsenu "di prumove una forte cooperazione multilaterale", è di rinfurzà i sforzi cumuni per finisce a pandemia di COVID-19 è sustene a ripresa.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2021