VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

| Cumu sceglie l'ossimetru ghjustu?

novu 1

 

L'ossimetru hè un strumentu essenziale per i pazienti per monitorà u cuntenutu di l'ossigenu di sangue in ogni mumentu, è ghjoca un rolu vitale in e persone di mezza età è anziani.Hè assai sèmplice è còmuda à aduprà.Hè solu bisognu à chjappà nantu à u dettu, è u cuntenutu attuale di l'ossigenu di u sangue pò esse acquistatu in u tempu.Allora, in a faccia di a varietà abbagliante di oximeters nantu à u mercatu, cumu sceglie un oximeter intelligente adattatu Pannu di lana?

1. Attualmente, certi oximetri intelligenti in u mercatu anu funzioni di currezzione integrate, è i risultati di a misurazione di u sangue di u dito è di u sangue venoso cù strumenti biochimici sò simili.Certi prudutti di i pruduttori venenu cù una soluzione di cuntrollu di qualità è una carta di prova, chì sò apposta per pruvà l'accuratezza di l'ossimetru è se l'ossimetru funziona bè.Per piacè dumandate quandu cumprate.

2. A dimensione è a chiarità di u screnu di a visualizazione, sia a bateria hè faciule da rimpiazzà, sia l'apparenza hè bella, chì dimensione, etc. Per vede a precisione, deve esse chjaru prima chì l'accuratezza di l'oximetru di casa attuale hè micca à u standard di diagnosticu.In ogni casu, u valore di u cuntenutu di l'ossigenu in u sangue deve esse simili à u valore di prova misuratu da u strumentu biochimicu per u sangue di Jingmai, è a diferenza ùn deve esse troppu sfarente.

3. Quandu fighjendu l'articuli di guaranzia è altri servizii è servizii dopu à a vendita, duvete capisce a guaranzia di l'ossimetru.

4. Fighjate à a marca è u prezzu.Quandu sceglite un oximeter, micca solu u prezzu di l'instrumentu, ma ancu u costu di consumables.Inoltre, a qualità di u produttu di l'oximetru di a marca hè garantita, è i risultati di a misurazione sò più precisi.


Tempu di Postu: Mar-10-2023