VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

Tecnica.spartera |Cumu sceglie una scala di grassu di corpu affidabile

1. Sceglie a scala di grassu di corpu cù una grande zona è un gran numaru di fogli di metallu: attualmente, s'ellu hè una scala di grassu di u corpu di famiglia, o una scala di grassu di u corpu utilizata in gyms è centri di esame fisicu spitali, u tassu di grassu di u corpu hè misuratu da u metudu di l'impedenza bioelettrica, vale à dì "metudu di prova BIA".U valore di l'impedenza di u corpu hè misuratu da a piccula corrente mandata da u fogliu di l'elettrodu, è u cuntenutu di u grassu di u corpu è u musculu hè calculatu da inserisce u mudellu d'algoritmu in cumminazione cù l'altezza, u pesu, u sessu è l'età di u tester.A scala di grassu di u corpu si basa principarmenti nantu à a conduttività di fogli di metallu per detectà, perchè se vulete esse più precisu, hè megliu sceglie quelli scale di grassu di corpu cù una grande zona di cuntattu è un gran numaru di pelle umana è fogli di metallo, cusì chì u errore serà più chjucu è i dati seranu più precisi.

2. L'app di supportu hà funzioni cumpletu è dati di misurazione cumpleta: in u passatu, a ghjente avaristi guardà è cuntrollà i dati di misurazione dopu à stà nantu à a scala, ma in fattu, sta azzione riducerà a precisione di deteczione à un certu puntu, cusì avà. assai dati di misurazione di a scala di grassu di u corpu seranu registrati in u nuvulu in tempu reale da l'app currispondente, chì hè cunvenutu per e persone per monitorà a so cundizione fisica in ogni mumentu è in ogni locu.Basatu nantu à questu, e funzioni di appiicazioni di supportu sò naturalmente incluse in i nostri criterii di cunsiderazione.Per risponde à i bisogni di i cunsumatori di tutte l'età, una bona app di supportu per a scala di grassu di u corpu deve prima esse faciule d'utilizà, cù pagine concise, dati chjaru è risposta intuitiva à i risultati di a misurazione, in modu chì a ghjente pò vede in un sguardu è riduce a soglia di usu.

3. Cù funzione endurance putenti, hè megliu à sceglie una scala di grassu di corpu rechargeable: a scala di grassu di corpu in u mercatu hè generalmente divisu in dui tipi: rechargeable è batterie.In ogni casu, da a perspettiva di a prutezzione di l'ambiente, hè cunsigliatu di sceglie prima una scala di grassu di corpu rechargeable, è s'ellu hè utilizatu per un bellu pezzu, a compra di a bateria hè ancu una spesa supplementu.Siconda, perchè u tipu di batteria di a scala di grassu di u corpu hè un pocu sfarente da quella di a nostra scala di pesu tradiziunale, salvu chì ùn hè a batteria speciale di a scala di grassu di u corpu, pruvucarà qualchì dannu à a scala di grassu di u corpu dopu à rimpiazzà altre batterie ordinarie. cusì u rendimentu di u costu di a scala di grassu di corpu rechargeable serà più altu.

L'era di magre cum'è bellezza hè longu passatu.Avè un corpu sanu è energicu hè u scopu ultimu di l'esercitu è ​​​​a perdita di pisu.U primu passu per un corpu sanu hè di avè una scala di grassu di u corpu!


Tempu di post: 09-09-2022