VinnieVincent Medical Group

Più di 15 anni di sperienza in u cummerciu internaziunale di massa

Fornitore Preferitu Da Guverni In Parechji Paesi In u mondu

Tecnica.spartera |Vantaghji è svantaghji di 4 tipi di sterilizzatori d'aria medica?

Sterilizzatore di l'aria medica hè solu un termu generale per un sistema, è pò esse divisu in ozone, ultraviolet, plasma, sterilizzatore d'aria medica fotocatalitica, sia vantaghji sia svantaghji, chì tipu di sterilizzatore d'aria medica à sceglie deve esse decisu secondu a situazione attuale, i seguenti avemu Fighjemu un ochju à i vantaghji è i disadvantages di sti 4 disinfettanti di l'aria.
1. Ozone, vantaghji: a disinfezzione di l'ozone hè un metudu tradiziunale, cù una forte permeabilità, una sterilizazione curretta, senza residu, sterilizazione larga spettru, è pò tumbà Escherichia coli, Staphylococcus aureus è Pseudomonas aeruginosa.Parechje apparecchiature di disinfezione utilizanu u gasu di l'ozonu, cum'è un sterilizzatore d'ozonu di unità di lettu, un sterilizzatore d'ozonu è un sterilizzatore d'ozonu medicale.
Svantaghji: L'ozonu hà un odore pungente, chì hè dannusu à u corpu umanu.L'adsorzione eccessiva pò causà enfisema o ancu a morte.Ùn pò micca coesiste cù l'omu è e machini.Hà una alta proprietà ossidante è una forte corrosività, è hè faciule fà currusioni à l'equipaggiu metallicu di l'internu dopu l'usu longu.
2. Raghji ultraviolet, vantaghji: a disinfezione ultravioletta hè largamente usata in a disinfezione di l'aria.Hà i vantaghji di comodità, sicurezza, senza toxicità residuale, è senza contaminazione ambientale.Hà un spettru largu.I so prudutti rapprisentanti: a macchina di disinfettazione di l'aria ultravioletta di u ventu circulante, cum'è U sterilizzatore di l'aria medica pò esse sterilizatu da a coesistenza di l'omu è di a macchina, ùn hà micca effettu nantu à e persone, hè cunvenutu è sicuru per sterilizà, è hè ancu u pruduttu più prezzu trà i prudutti. attuali sterilizzatori d'aria.
Disadvantage: bisognu di rimpiazzà a lampada regularmente
3. Plasma,
Vantaghji: A sterilizazione hè rapida è accurata, è a pulizia di l'aria righjunghji 300.000 gradi (standard ISO9).I so prudutti rapprisentanti: sterilizzatori di l'aria di plasma, sterilizatori di plasma sò assai amichevuli di l'ambiente è innocu à u persunale medico è i pazienti.Ùn pruducerà raghji ultravioleti, ozone, è evite a contaminazione secundaria di l'ambiente.
Svantaghji: costu altu, pulizia fastidiosa, bisognu di prufessiunali di pulizia è mantenimentu prufessiunale.
4. Photocatalysis
Vantaghji: Photocatalyst purifica l'aria in modu sustenibile, cumprese a rimozione di a contaminazione organica è biologica.
Disadvantages: 1. U photocatalyst hà proprietà oxidizing forti, è hà un certu effettu currussivu nant'à materiali metalli, tissuti, pelle, etc.er, etc.

1


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022